Tack för din bokning till Ortomed!
Vi kommer göra vårt bästa för att hjälpa dig!
För att kunna utforma våra tjänster och hjälpa dig på bästa sätt bedriver vi privatvård.
Högkostnadsskydd och frikort gäller ej.
Kontrollera din mail (skräpposten?) och svara på några frågor
Inom 15 min från genomförd bokning får du ett bekräftelsemail med information och en länk till ett frågoformulär med några frågor att besvara inför ditt möte. Den informationen kommer hjälpa vårdgivaren att hjälpa dig på bästa sätt när ni ses.
Påminnelse-sms 24 timmar före bokad tid
Lämnade du ett mobilnummer vid bokningen kommer du får ett sms ett dygn före bokad tid.
Önskar du ändra din bokning?
Tänkt på att göra ombokning eller avbokning i tid.
Vill du avboka eller omboka – läs här!
Information om din vårdgivare och mottagning
Betalning- och bokningsinformation
Kontantfritt. Vi tar ej emot betalning med kontanter, men det går utmärkt att betala med betalkort, kreditkort, swish eller presentkort. Vill du betala för någon annan? Köp ett presentkort hos Skadekompassen, det gäller som betalning hos oss på Ortomed.
Avboknings- och ombokningspolicy
OBS! Avbokning och ombokning skall göras senast 24 timmar före besöket för alla besök utom Ortoposture och Postural träning då av- eller ombokning skall göras senast 48 timmar före besöket. För av- eller ombokning som görs senare än detta faktureras hela priset motsvarande den aktuella bokningen, oavsett orsak. Undantaget är vid försenad av- och ombokning av besök rörande skoinlägg eller hälkoppsinlägg/Ortocup, då halva priset faktureras.
För avbokning respektive ombokning, ring 010 – 178 78 90 så hjälper våra telefonister dig.
Tack för att du vill lämna ditt omdöme på Skadekompassen.se. Dina synpunkter hjälper andra att välja och få bra vård.
Tänk på att:
Tips på innehåll:
Så här används informationen du lämnar